Országos Kríziskezelô és Információs Telefonszolgálat (OKIT):

  1. Home
  2. »
  3. Országos Kríziskezelô és Információs Telefonszolgálat (OKIT):
Fenntartó:
  • Civil
Intézmények: FŐVÁROSI CIVIL SZERVEZETEK
Cím:
Budapest
Bemutatkozás:

Az OKIT feladata megalakulása óta sokrétű: krízisintervenció, mentális és pszichológiai segítségnyújtás, jogi természetű tájékoztatás/segítségnyújtás, valamint a hazai szociális ellátórendszerrel való kapcsolattartás.

A szolgáltatás elsőrendű célja, hogy segítséget nyújtson a kapcsolati erőszak, a gyermekbántalmazás, a prostitúció- és emberkereskedelem áldozatainak és szükség esetén gondoskodjon az elhelyezésükről. Amennyiben - egyéb segítő lehetőségek helyett - elhelyezés válik szükségessé, úgy a titkos intézményként működő krízisközpontokban 4 hetes elhelyezésre van mód, amely időtartam indokolt esetben, maximum további 4 héttel meghosszabbítható.

Az ellátás díjtalan, a gondozás során a krízisközpont szakemberei segítik a rászorulót a probléma hosszabbtávú, biztonságos megoldásában, továbbá kapcsolatot tartanak az illetékes családsegítő és gyermekjóléti szolgálat családgondozójával.

Kapcsolati adatok
Telefon: 06-80-20-55-20 ingyenes, 0-24 órában hívható
Email: okit@csbo.hu

Üzenet küldése az intézménynek